بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره برندینگ مشاوره مدیریت

مشاور بازاریابی مشاور فروش مشاور برندینگ مشاور مدیریت

مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره برندینگ مشاوره مدیریت

مشاور بازاریابی مشاور فروش مشاور برندینگ مشاور مدیریت

مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره برندینگ مشاوره مدیریت

مشاور بازاریابی مشاور فروش مشاور برندینگ مشاور مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره برندینگ مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت عامل مشاور مدیریت عامل

۱۲ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان

مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش

مشاوره فروش مشاور فروش


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش پیدا کردن افراد جدید که محصول شما را بخرند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است. آیا شما یک محصول خوب دارید اما در بدست آوردن مشتریان مناسب مشکل دارید؟

آیا شما مطمئن نیستید که چگونه به مشتریان خود نزدیک شوید یا پیام فروش گیج‌کننده‌ای دارید؟از این ۱۲ راهنمای فروش استفاده کنید تا مشتریان مناسب را پیدا کنید که محصولات شما را بخرند.

۱) مردم مزایا را می‌خرند


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  مردم محصول نمی‌خرند، آنها نتایجی را که آن محصول می‌دهد می‌خرند. روند شناسایی مشتری ایده‌آل خود را با ساختن یک لیست از مزایایی که مشتری با استفاده از محصول شما، از آن لذت خواهد برد، شروع کنید.

۲) بطور واضح مشتری خود را تعریف کنید


جه کسی بیشتر علاقه‌مند است تا محصول شما را بخرد و به سرعت آنرا دریافت کند.

سوالات خاص بپرسید

چند ساله هستند؟

آیا آنها مرد هستند یا زن؟

آیا آنها دارای فرزند هستند؟

چقدر درآمد دارند؟

آیا دارای تحصیلات هستند؟

۳) شناسایی مشکل بصورت شفاف

مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  مشتری شما چه مشکلی دارد که شما می‌توانید آنرا حل کنید؟ اگر شما مشتری خود را بدرستی شناسایی کرده باشید، این افراد برای حل مشکل خود به شما پرداخت خواهند کرد.

گاهی اوقات مشکلات آشکار و روشن است.

گاهی اوقات مشکلات آشکار نیست و نامشخص است.

به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  گاهی اوقات مشکلات برای مشتری وجود ندارد. اگر مشکل وجود ندارد، مشتری محصول شما را خریداری نمی‌کند.

۴) توسعه مزیت رقابتی شما


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  شما یک مزیت رقابتی، دلیلی برای خریده شدن محصولات یا خدماتتان تعریف می‌کنید که از نظر منافع، نتایج و عواقب خرید محصول یا خدمت شما، مشتری لذتی خواهد برد که از خرید محصول یا خدمت رقبایتان آن لذت را نخواهد برد.

بر روی مزیت‌ها تمرکز کنید آنچه که باعث می‌شود محصول شما را بهتر از دیگران باشد.

۵) استفاده کردن از محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به نفع خود


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  راه‌های زیادی نسبت به قبل برای معرفی محصول خود به مشتریان وجود دارد. اما بهترین بخش کدام است؟ همه‌ی آنها رایگان هستند.شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس و یا بلاگ خود به عنوان یک مزیت استفاده کنید.

با ساختن یک رابطه با مشتریان از طریق این کانال‌ها، شما می‌توانید به مشتریان بیشتری نسبت قبل دسترسی داشته باشید.

برخی از مزایای بازاریابی محتوا:

دسترسی بیشتر منجر به پیشتاز شدن

کانال‌های ارتباطی بیشتر برای فروش محصول خود

هزینه‌های پایین‌تر برای بدست آوردن مشتریان

در زیر می‌توانید نمایش گرافیکی را ببنید که چگونه داده‌ها در اینترنت تولید می‌شوند. نگاهی به وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بیندازید. قدرت نفوذ در مخاطب آن شگفت‌انگیر نیست.


۶) انتخاب یک قیمت مناسب


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  تحقیقات بازاریابی را روی رقبای خود، برای تعیین قیمت مناسب انجام دهید. اگر شما یک محصول با قیمت بالا دارید باید آماده عرضه با کیفیت بالا به مشتریان خود باشید. 

قیمت می‌تواند بوسیله ارزش درک شده محصول شما تعیین شود. اگر شما می‌توانید محصولتان را نسبت به رقبا برتر نشان دهید، شما می‌توانید قیمت بالاتری برای محصولتان در نظر بگیرید.

۷) یادگیری تکنیک‌های مناسب مذاکره


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  مذاکره کنندگان ماهر اغلب علاقه‌مند هستند تا یک راه‌حل یا تمهیدی را پیدا کنند که طرف مقابل را خشنود سازند.

آنها به دنبال راه‌حلی می‌گردند که برد-برد باشد، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکره راضی باشند.

بهترین مذاکره کنندگان این سه خصوصیت را دارند

آنها پرسش‌های خوب می‌پرسند تا دریابند که شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارید.

آنها صبور هستند.

آنها به خوبی آماده شده‌اند.

۸)آماده کردن یک ارائه مؤثر


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  در فروش مهم است که یک ارائه خلاقانه و محسور کننده به مشتریان خود داشته باشید. یکی از این راه‌ها می‌تواند ساخت یک ارائه تاثیرگذار بوسیله پاورپوینت باشد.

۹) تمرکز روی حفظ مشتریان خود


«یک مشتری باید همیشه مشتری بماند»

یک مشتری محصول شما را خریداری کرده است، این نباید پایان رابطه شما با آنها باشد. بر روی حفظ یک رابطه قوی با مشتریان خود تمرکز کنید. این باعث اعتماد بیشتر و افزودن ارزش به محصول شما می‌شود.

۱۰)عرضه کردن یک چیز بزرگ برای مشتریان بالقوه، رایگان


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  مشتریان ایده‌ال شما بیشتر علاقه‌مند خواهند شد تا محصول شما را بخرند وقتی که یک پیش نمایش به آنها بدهید. یک ویدیوی کوتاه از عملکرد محصول خود یا دادن رایگان قسمت مهمی از محتوا و هیجان زده کردن مشتری خود برای آنچه بعدها خواهد آمد.

۱۱) مشتریان خود را نزدیک نگه دارید


اگر شما می‌خواهید به زودی روی محصولتان حراج داشته باشید، به مشتریان خود درباره آن بگویید. آنها خوشحال خواهند شد درباره آن بشنوند و باعث می‌شود نسبت به آن اعتماد داشته باشند.

۱۲) پیام فروش شما باید روشن و شفاف باشد


به گزارش مشاوره فروش مشاور فروش مشاوره مدیریت فروش مشاور مدیریت فروش  یک یا دو مزیت از محصولاتتان را انتخاب کنید و آنها را بطور واضح در تیتر فروش‌تان بگذارید. برای مشتریانتان شفاف‌سازی کنید که محصول شما دقیقا چه کاری برای آنها می‌دهد.

خاص باشید. اگر محصول شما چندین ویژگی و مزیت دارد، پیام‌های فروش برای مشتریان مختلف، مرتبط با آنها بسازید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی