مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابان مشاوره ویزیتور
مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابان مشاوره ویزیتور
مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابان مشاوره ویزیتور 1شاید سال های نه چندان دور معنا و مفهوم ژورنالیست بودن صرفا به روزنامه نگاری و تولید خوراک خبری برای رسانه ها با کاربری اخبار ربط پیدا می کرد. در سراسر دنیا امروز اعتقاد به بازاریابی محتوایی یا همان کانتنت مارکتینگ رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. این پدیده به میزانی رشد کرده است که هیلاری و ترامپ تمام تمرکزشان را بر روی تولید محتوا به سبک ژورنالیستی گذاشته اند. اما فرآیند های بازاریابی چگونه می میرند؟ اجازه بدهید برایتان یک شرایط واقعی را مثال بزنم: شرکت ما برای یک مسابقه اکستریم ورزشی در پیست اسکی دربند سر یک Promotional Program برگزار کرده است و تمامی تمرکزش را بر روی رخ دادن یک اتفاق هیجان انگیز گذاشته است، به نظر شما ما چه زمانی دیده می شویم؟ قطعا در منطق اول در همان جا و برای حاضرین، اما بعد از آن کجا؟ تمامی افرادی که آن جا هستند می خواهند تصاویر و فیلم هایشان را به اشتراک بگذارند و اگر ما در فضای وب نتوانتسه باشیم خوراک خبری خوبی را بروزرسانی کرده باشیم عملا تمامی تلاش های قبلی را از بین برده ایم. اجازه بدهید به روش مهندسی معکوس این ماجرا را توضیح بدهم، همه ما واژه SEO را بارها شنیده ایم، همان بهینه سازی موتورهای جست و جو گر، طبق آخرین آمار 74 درصد پیشبرد برنامه های سئو نیازمند بازاریابی ژورنالیستی است و فقط با خبرسازی درست، تحلیل کلید واژه ها، بررسی کوکیCOOKIE دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی، پایش فضای وبی و مجازی می توانیم عملکرد خودمان را شناسایی کنیم، این را در نظر داشته باشید، حالا سراغ فضای آف لاین هم که برویم همین است، یک سبک از بازاریابی ارشادی و محتوا محور است، ما برای اینکه کاتالوگ های قوی و کارآمدی داشته باشیم فقط به عکس جذاب نیاز نداریم بلکه به محتوا هم نیازمندیم چرا که مشتریان امروز آگاه هستند و مداما همه عرضه کننده گان را با هم مقایسه می کنند، اما شاید تا همین جا برای شما کافی نباشد و تصمیم گرفته باشید محتوای ارزشمند خلق کنید، برای تولید محتوای ارزشمند باید در پی یک بینش منحصر بفرد باشید و مشخصا برای مشتری و مخاطبتان بنویسید نه برای خودتان. خیلی اوقات محتوای تولید شده کارآمدی ندارد و به این دلیل است که ما آن محتوا را از دریچه مطلوبیت خودمان نوشته ایم، تولید محتوا یکی از ارکان ارتباطات یکپارچه بازاریابی است. همین حالا از شما خواهش می کنم چند سطر در مورد سازمان یا برند خودتان محتوا تولید کنید! شاید یکی از سخت ترین کارها باشد، پیشبرد برنامه های روابط عمومی، مدیریت سوشیال مدیاها، ارزشمندی مطالب موجود در کاتالوگ های ما همگی نیازمند غنای این محتوا هاست.
در سالهای اخیر خیلی از آژانسهای تبلیغاتی برای رسیدن به این هدف، فضایی را شبیه به "اتاق خبر" برای بازاریابی محتوایی ایجاد کردهاند. نویسندهها برخلاف ژورنالیستهای برند کپیرایتر نیستند. هدف آژانس تولید یک مجلهی تبلیغاتی با ورقهای گلاسه یا اجرای یک کانسپت در تلویویون نیست؛ بلکه نوشتن مقالات ژورنالیستی و تهیهی شکلهای دیگر محتوای دیجیتال (مثل ویدئو و رپورتاژآگهی) با هدف تحتتاثیر قرار دادن بخش خاصی از مخاطب هدف برند و کمک به SEOمی باشد.
مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابان مشاوره ویزیتور در یک تعریف کلی بازاریابی محتوایی یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوایی مرتبط و ارزشمند است به منظور جذب، به دست آوردن مخاطب وایجاد تعاملی تعریف شده و قابل فهم با آنها، که با هدف جذب مشتری و در نهایت سودآوری انجام می گیرد. هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ مشتری به وسیله ی ایجاد وانتقال مداوم مطالب مرتبط و ارزشمند با قصد تغییر و یا بهبود رفتار مصرف کننده است.
مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی
مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش
مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری
آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری
آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن
استاد اصول و فنون مذاکره زبان بدن
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس برند
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
behzadabbasi.ir
خب کم کم به پاسخ سئوال اصلی می رسیم، اگر ما برای تولید این محتوا زمان کافی نگذاریم و البته دانش این کار را نداشته باشیم و از بازاریابی ژورنالیستی استفاده نکنیم عملا حضورمان در نمایشگاه، تیزر تبلیغاتی در رسانه ها، وب سایت و همه بستر های بازاریابی برندهایمان شکست خورده ایم و مثل یک مجله نا معتبر گوشه کتابخانه یا روی میز فقط خاک می خوریم و دیده نمی شویم.